نوشته شده توسط : سعید آجودانی

xperia-security
اگر شما یکی از دارندگان گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید کیت کت رسمی هستید این ابلاغ را جدی بگیرید. اخیرا گزارشاتی از برخی کاربران مبنی بر وجود یک پوشه با نام Baidu در حافظه داخلی گوشی های اکسپریا که از نسخه اندروید ۴٫۴ رسمی استفاده میکنند به دست رسیده است. این پوشه که به صورت خودکار در حافظه داخلی دستگاه ساخته شده است حتی قابل پاک شدن نیست و پس از حذف دوباره ایجاد میشود.

برای ادامه ی متن به ادامه ی مطلب بروید.



:: برچسب‌ها: برنامه ی جاسوسی کت کت, ,
:: بازدید از این مطلب : 960
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید آجودانی

irancell
اپراتور ایرانسل پس از رایتل دومین اپراتور ارائه دهنده شبکه نسل سوم تلفن همراه در ایران لقب گرفته است. ایرانسل که پس از پایان مدت انحصار شبکه نسل سوم توسط رایتل موفق به کسب مجوز ارائه این سرویس شد از ابتدای ماه شهریور رسما نسل سوم تلفن همراه را در شبکه های خود کلید زد.

در ابتدای راه اندازی این سرویس تعداد ۱۹ شهر کشور تحت پوشش این شبکه قرار داشتند. ایرانسل وعده راه اندازی شبکه نسل سوم را در تمامی شهرهای ایران در آینده ای نزدیک داد که حالا تعداد شهرهای تحت پوشش این شبکه تا هفته اول آبان به ۵۲ شهر افزایش یافته است.

در حال حاضر شهرهای زیر تحت پوشش شبکه نسل سوم ایرانسل قرار گرفته اند.
ارومیه، اراک، اردبیل، اسدآباد، اصفهان، اندیشه، اهواز، ایلام، آبادان، آستارا، بابل، بجنورد، بندرانزلی، بندرعباس، بهارستان، بوشهر، بیرجند، تبریز، تهران، جلفا، خرم آباد، خوی، دستگرد، دورود، دولت آباد، رشت، ری، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سمنان، سنندج، سهند، شهرکرد، شیراز، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، لاهیجان، لنگرود، مرودشت، مشهد، میانه، همدان، یاسوج، یزد

که البته هنوز در تمامی شهرها پوشش ۱۰۰ درصدی نیست. پوشش این شبکه قرار است به تدریج و در شهرهای دیگر نیز اضافه شود.

همچنین شما هم میتوانید با جستجوی شبکه های موبایل در شهر خود در صورتی که دسترسی به شبکه ۳G دارید با اعلام نام شهر و حتی منطقه و خیابان ما را مطلع کنید.
برای جستجوی شبکه از مسیر زیر در تنظیمات میتونید شبکه های موبایل را جستجو کنید.



:: برچسب‌ها: مناطق تحت پوشش ایرانسل,اینترنت ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید آجودانی

Tips-Increase-Android-Battery-Lifeیکی از دغدغه های صاحبان گوشی های هوشمند، مصرف بالا و ناگهانی باتری،مدتی بعد از خرید گوشی است.این در حالی است که ما از مصرف بالای باتری توسط نرم افزار های نصب شده بر روی تلفن هوشمندمان بی خبریم! اخیرا سایت mashable لیستی از برنامه هایی که بیشترین مصرف باتری را به خود اختصاص داده اند منتشر کرده است.جالب است که این برنامه تماما از بازی های معروف و پرطرفدار اندرویدی است که همه ما حداقل یکی از آن ها را بر روی گوشی مان داریم.البته بعضی نیز چندتای آن را با هم بر روی گوشی شان تجربه میکنند و اکثرا هم از کاهش عمر باتری شاکی هستند!

با اجرای این بازی ها نه تنها در طی چند ساعت باتری گوشیتان را خالی میکنید، در دراز مدت هم تاثیر منفی در عمر و کارایی باتری ایجاد خواهید کرد.در ادامه لیستی از ۸ بازی که بیشترین مصرف باتری را به خودشان اختصاص داده اند مشاهده میکنید.



:: برچسب‌ها: کاهش مصرف باتری,باتری اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()